چطور برای آیلتس مطالعه کنم؟ بهترین منابع برای آمادگی آیلتس کدامند ؟ بهترین روش مطالعه آیلتس چیست و بهترین کتاب آیلتس کدام است؟

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای)

 

برای یافتن پاسخ مناسب برای سوالاتی نظیر :

 

برنامه ریزی هفتگی برای آیلتس چگونه است؟ چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟ روش شروع آیلتس از صفر چیست؟  بهترین برنامه ریزی خودخوان آیلتس را از کی بگیرم؟  مراحل برای آمادگی آزمون آیلتس چیست؟ برای آزمون آیلتس چه بخوانیم و چگونه کاملا آماده شویم؟ کجا منابع آیلتس رایگان را پیدا کنم ؟

 

با کارشناسان گروه تخصصی آموزش آیلتس دکتر کریمی تماس بگیرید

 

( وقت مشاوره تلفنی یا حضوری بگیرید )

 

 

IELTS Preparation Prepare for your IELTS Test

 

ielts self study

 

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چگونه برای آزمون آیلتس آماده شویم

 

 

بهترین روش آمادگی برای آزمون بخصوص آزمون آیلتس و مطالعه برای آیلتس اختصاص وقت آزاد مناسب برای مطالعه در اولین قدم است و سپس گرفتن مشاوره از یک استاد متخصص آیلتس تا پس از آن یا به صورت سلف استادی آیلتس را مطالعه نمایید و به اصطلاح خودتان بخوانید که میشه آیلتس خود خوان یا اینکه از کلاس آیلتس یک استاد خوب آیلتس بهره مند شوید که خوب این هم گزینه بسیار خوبی است مخصوص وقتی شما وقت کمی مثلا یک ماه برای آزمون آیلتس دارید که دیگر فرصت آزمون و خطا و همینطور مطالعه همه کتابهای آیلتس را ندارید در این موقع یک استاد آیلتس حرفه ای چاره کار است چرا که همه نکات آیلتس را بصورت خلاصه به شما در چند جلسه خواهد گفت و سپس به تمرین و تست زدن و تصحیح مقالات آیلتس شما خواهد پرداخت تا در کمترین زمان ممکن و با اطمینان نمره آیلتس خود را تضمین کنید البته این آیلتس تضمینی در واقعا تضمین نمره آیلتس توسط خود داوطلب آیلتس است نه استاد آیلتس چرا که هیچ استاد آیلتسی به جای شما درس نخواهد خواند و به جای شما در آزمون آیلتس شرکت نخواهد کرد پس شما هستید که باید آیلتس را درست بخوانید و نکات آیلتس را فرا بگیرید و سپس در روز آزمون آیلتس بدون دلهره و نگرانی سر جلسه آزمون اصلی آیلتس شرکت نمایید با این روش شما میتوانید، فقط و فقط خود شما میتوانید نمره آیلتس خود را تضمین نمایید.

 

ما بر اساس تجربیات ارزشمند مدرسان موفق آیلتس و تجربه افرادی که در آیلتس موفق شده اند به شما پیشنهاد میکنیم که چند عنصر مهم در آمادگی آیلتس را بیاد بسپارید:

 

 

1. گذاشتن وقت کافی و آزاد برای مطالعه آیلتس.

 

2. پیدا کردن استاد خوب آیلتس.

 

3. خرید بهترین کتاب آیلتس در هر بخش آزمون ( تهیه بهترین منابع آیلتس ).

 

4. شرکت در کلاس آیلتس بصورت منظم و حتما حداقل 3 روز در هفته تا اینکه در یادگیری شما وقفه ای ایجاد نشود.

 

 

5. پیدا کردن یک پارتنر آیلتس برای مطالعه موازی و هماهنگ و رفع اشکال ( که البته این در کلاسهای نیمه خصوصی آیلتس گروه آیلتس دکتر آرین کریمی برای شما انجام شده است و شما حداقل 4 الی 5 پارتنر آیلتس خواهید داشت که همگی در یک گروه واتس آپ عضو هستند به همراه استاد آیلتس مربوطه ).

 

 

6. برنامه ریزی و زمانبندی مناسب برای هر یک از مهارت های آیلتس داشته باشید ( این را از استاد آیلتس خود بخواهید و از وی برنامه مطالعه هفتگی بگیرید ).

 

7. به حرفهای کسانی که قبلا در آیلتس شرکت کرده اند و موفق به کسب نمره مورد نظر نشده اند گوش ندهید چرا که هر کسی که از پس آیلتس بر نیامده فکر میکند هیچ کس دیگر در آیلتس موفق نخواهد شد.

 

 

8. از استاد آیلتس خود بخواهید مطالب سخت و پیچیده را به زبان مادری برای شما توضیح دهد و خجالت نکشید چون زبان مادری شما انگلیسی نیست و ایرادی ندارد که مطالبی را که متوجه نمیشوید سوال کنید چرا که آیلتس به خودی خود حتی برای نیتیو ها دشوار است بنابراین جایی برای خجالت وجود ندارد.

 

9. از بستگان پدر مادر فرزند همسر خود بخواهید تا شما را در آمادگی برای آیلتس یاری دهند یعنی در مدتی که شما برای مطالعه آیلتس اختصاص دادین کمتر وقت شما را بگیرند و هر کاری که غیر ضروریست و شما میتوانید بعد از آزمون آیلتس انجام دهید را به بعد از آیلتس موکول کنند.

 

 

10. آمار دقیقی از تستهایی که در بخشهای مختلف آیلتس میزنید داشته باشید که مثلا چند سوال را از 40 سوال لیستنینگ اشتباه جواب دادم و اینکه این اشتباهات در اثر چه بود آیا بخاطر ضعف عمومی من در بخش شنیداری آیلتس است یا اینکه در اثر بی توجهی و عدم تمرکز اشتباه کردم یا حتی لغاتی را که در این بخش بکار رفته بود را بلد نبودم و باید یاد بگیرم. یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام بدین پیدا کردن اشتباهات متداول شما در بخشهای گوناگون آیلتس است که بتوانید با توجه بیشتر از این اشتباهات بپرهیزید.

 

سخن آخر، هر کاری با داشتن یک مرشد و راه بلد خوب آسان میشود. بنابراین برای آیلتس از یک استاد حرفه ای آیلتس کمک بگیرید و از غرور و تکبر بپرهیزید. و به یاد داشته باشید که آیلتس مثل بلیط شما برای رفتن به کانادا یا استرالیا است و بدون بلیط نمیتوانید تا آنجا شنا کنید و بدون هزینه هم نمیتوانید بلیط هواپیما رایگان بگیرید بنابراین هزینه در آموزش هزینه نیست سرمایه گذاری روی خودتان و آینده شما و فرزندانتان است و این بهائی است که شما باید برای داشتن آینده ای درخشان در یک کشور انگلیسی زبان بپردازید.